PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Épitkezés, még egy kis nyár

2011. augusztus 18., csütörtök

Épitkezés, még egy kis nyár

Jelentem a fal alapja ma elkészült, remélem a hónap végéig a falat is felhúzzák. :)
Szombaton 20.-a és a szokásos városi ünnepség várható, délután pedig a sportpályán megrendezett programok. Ez tavaly az egyik főutcán került megrendzésre, nagyon jó volt, fél 3-ig táncoltunk. :) Kíváncsi vagyok idén milyen lesz a hangulat.
Vasárnap is lesznek fellépők, meg mindenféle jó dolgok, de más helyszínen, mégpedig a lovaspályán. Csak ismételni tudom önmagam: nagyon kíváncsi vagyok. :))))


Az időjósok szép, napsütötte, nyárias időt igérnek a hétvégére és még a jövő hétre is. Ennek nagyon örülök. :) Szeretem a napsütést, ilyenkor mosolyog a nyár.
Szóval, élvezzük ki a megmaradt napokat, az én esetemben az elkövetkezendő 3 hetet! Aztán pedig hajrá Szeptember,
hajrá  b o l d o g s á g! :)



xoxo: Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése