PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Szomorú...

2011. augusztus 21., vasárnap

Szomorú...

vagyok. :( Mert ma nem tudtam kimenni a lovaspályára. Szerettem volna résztvenni a mai programokon.... és ez, most azért nem teljesül(t), mert Anna valami oknál fogva nem ér rá, és ha ez még nem lenne elég....reggel jól "összetörtem" magam. :'(
Biciklivel mentem be a városba, és amikor az egyik útkereszteződésnél megálltam -egy autó miatt- majd újra fel szerettem volna szállni a bicajra, akkor a szandálom talpa megcsúszott a pedálon, elvesztettem az egyensúlyom, és ráestem a könyökömre. Ez tompította a zuhanást, de a bal térdem sincs a legjobb formájában. :/ Főként a csontot ütöttem meg, a vérző sebek száma elenyésző.


No, de írok inkább valami vidámabb dologról. :) ...mondjuk a tegnapi eseményekről.
Délelőtt a szokásos városi ünnepségen vettem részt a családommal, délután pedig a sportpályán lévő előadásokat tekintettem meg Annával karöltve.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése