PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: I love asian boys! ;D

2011. augusztus 13., szombat

I love asian boys! ;D

 

Ma boltkóros szombatot tartottunk Annával. ;D Benéztünk Rossmann-ba, Takko-ba és az új üzletbe, ami a Family Centerben nyílt (I love my asian boy! :D x) ) Megvettem az úszódresszt a következő félévi úszásra . Hú, de nem akarok uszodába járni.brr  -.-"
Teszkóztunk is egy sort, vettem +1 keményfedeles pöttyös füzetet a meglévő 2 projektfüzet mellé. Úgy érzem ez a mennyiség bőven elég lesz az EJF-re. ;D Ebből a szempontból készen állok az újabb iskolaévre, más szempontból viszont n e m.

Így visszaolvasva a nyári bejegyzéseimet olyan fura, hogy ennyit írtam Annáról. Igaz nagyon jó barátnőm, suliidő alatt sajnos kb. 2-3 hetente látom, de a nyár bepótoltatta a "kimaradásokat". :) ...és az is furcsa, hogy, akikkel iskolaidő alatt "olyan jóban voltam" mostanra eltűntek az éterben, mint szürke szamár a ködben. O.o Jó, igaz, most én tűntem el fészről, de előtte, akkor mire véljem a nagy hallgatásokat? hümm.

Tegnap láttam egy hullócsillagot! *-* :) kívántam is egy jóóóó nagyot :D

Ugyancsak tegnap új könyvbe kezdtem: Charles Fenyvesi- Mikor kerek volt a világ. Néprajzi, életrajzi könyv, egy zsidó család története visszanyúlva egészen az 1700-as évekig. Sok régi családi fotóval illusztrált, olvasmányos könyv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése