PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Mostanra az eső is eleredt.

2011. augusztus 8., hétfő

Mostanra az eső is eleredt.

Terveim szerint ma Bajára utaztam volna Andihoz, azért, hogy tanítgasson picit gitározni. De mamámnál ma kezdődött meg a konyha felöli fal kibontása, így gondoltam jobb, ha itthon maradok, hátha segíthetek valamiben. Ez a feltevés akkor dőlt meg (szó szerint), amikor apu alulról kezdett kiszedegetni néhány téglát és egy hatalmas faldarab majdnem a lábamon landolt. :| Így inkább a konyhában szorgoskodtam, mosogattam, felmostam és ebédet főztem. A tésztát is magam gyúrtam, és kivételesen nagyon büszke voltam magamra, mert ezt az "eljárást" először alkalmaztam, az eredmény, pedig nagyon finom lett. :)
Ma befejeztem Mihail Prisvin könyvét. 421 oldalon ismerhettem meg az író gondolkodásmódját, világnézetét. Meglepődve tapasztaltam, hogy szavait mennyire áthatja a természet szeretete. Mori girl helyett mori boy. :P :D Tetszik a gondolkodásmódja, a sorainak van egyfajta "hangulata".

"Az ember bölcsessége abban áll: tudja felhasználni az életének egy -egy kis szünetét, egy-egy pillanatra tudja elképzelni, hogy ugyanúgy folyik tovább a élet akkor is, ha ő már nem lesz. Miután pedig belepillantott ebbe a nélküle folyó életbe, térjen vissza önmagához, és a szünetre fátylat borítva, végezze megszokott dolgát a társadalomban."
/Mihail Prisvin/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése