PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Mozgalmas vasárnap

2011. augusztus 7., vasárnap

Mozgalmas vasárnap

A mai nap nem múlt el tennivaló nélkül: mosás, mosogatás, sepregetés, felmosás- mindezt a ház minden fellelhető piszkos felületén elvégeztem. Később az akváriumot is "rendbeszedtem" a négy kis goldy örömére. Csipetkét is megfürdettük. :)
 Estefelé elbicikliztem mamámékhoz, a cicusoknak almot is vittem. Nenám utólag felköszöntött; egy nagyon szép üvegbe zárt finom illatú parfümöt kaptam. :) 



Egy kis témaváltás: Ahogy így elnézem a Stabilo tűfilceimet késztetést érzek arra, hogy rajzoljak valamit...de még mindig hiányzik az ihlet. Mostanság nem is készítettem semmi kézzel foghatót (leszámítva az ajtómról lelógó feliratos levegőre hintázó "izét"), inkább csak úgy fényképezgetek, meg olvasnék, ha lenne rá szabad percem.
Szívesen kiülnék a szőlőlugas alá és folytatnám tovább Mihail Prisvin - A madártemető című könyvét..... "Nyaralás a szőlőlugas alatt" - könyvcímnek se lenne rossz :D, vagy mondjuk " Nagyanyó és a gomblopó manók" ...Néhanapján eljátszok az írás gondolatával, mint régen, amikor versekben fogalmaztam meg, mi bánt.


 Nemrég belefogtam valmi újba a Vanillery Garden nevű online közösségen belül. Az oldal tulajdonosa Natelie Newman újabb osztályt indított Radical Revolution August néven. Most ezzel foglalatoskodok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése