PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Egyesek azt mondják...

2011. szeptember 25., vasárnap

Egyesek azt mondják...

Egyesek azt mondják változtam, mások azt, hogy nem. Kriszti szerint fogytam, szerintem csak számomra előnyös ruhába bújtam. Egyik tanárom szerint sokkal nyitottabbá váltam, szerintem csak most ismert meg igazán. :) Jó, bevallom, az első 1-2 évben inkább csendesen figyeltem, ez most sincs másként, csak úgy érzem meg kell tanulnom kiállnom önmagamért, a döntéseimért, mindenért.

Így:

 
"Ne hagyd, hogy az emberek átgázoljanak rajtad!
Ez a TE életed!Ha kell valami merj lépni, és kapd el, mert senki sem fogja tálcán hozni azt, amire vágysz.
A jókislányok mindig a második helyre szorulnak."

Ui: Egy kicsit elkapott a karácsonyi láz... :'D Rendkívül komikus így szeptember végén...de már tervezgetem az adventi vasárnapokat, hogy mit fogok sütni, kinek mit fogok ajándékozni, lesz-e a csoportban "angyalkázás"...valamint, hogy mikor ill. melyik hosszabb szünetemben fogok időt szakítani a karácsonyi képeslapok megírására. :) Javíthatatlan vagyok, mint mindig. :) ( De már csak 90 naaaaap :'D)



2 megjegyzés:

  1. várom a recepteket, hogy mit fogsz sütni :)) régen sütöttem már.. ;)

    VálaszTörlés
  2. :)
    Majd igyekszem megörökíteni sütőtudományom "remekműveit" X) :D

    VálaszTörlés