PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Most írok egy kicsit ide is :)

2011. október 3., hétfő

Most írok egy kicsit ide is :)

Szeptember 25.-e óta nemigen volt hangulatom, erőm írni. A múlt hetem nagyon jó volt, mosolygós, olyan mindenrendbenvanérzés-em volt. :) Jól is esett egy iskolai hetet felhőtlen boldogságban eltölteni.
De, ez a mai hétfő...-.-" A hétvégém el lett cseszerintve...

Szeretem a csoportomat (kistanítók ^^), de egyre jobban úgy érzem, hogy eltávolodok tőlük, nem illek bele abba a szokott világba, amit a nyár felfüggesztett egy kis szünet erejéig.
Ezen dolgokon gondolkodva eszembe jutott 1 idézet, amit még Kriszti adott nekem, jó pár évvel ezelőtt, valahogy így szól:


"De ha úgy érzed mindenki cserben hagyott és hátat fordított neked, csak nyisd ki a szemed és nézz körül, te vagy aki hátat fordított mindenkinek."

Lehet, hogy én vagyok az, aki kizárja a többieket? Vagy tényleg jogosan érzek úgy, ahogy?!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 

Boldog októbert! :)

előkarácsony:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése