PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: 2 hetes gyakorlat ~ október 17.-28.

2011. október 28., péntek

2 hetes gyakorlat ~ október 17.-28.

Még nem említettem, de az elmúlt 2 hétben gyakorlaton voltam a gyaxiban. Ezidő alatt tanítottam 1 magyar-, 1 tesi-, 1 razj-,  1 környezet , és 1 ének órát + 1 ének bírálat. Szünet után még vár 1 nyelvtan és 1 rajz óra megtartása.
A gyakorlat első hete rendkívül fárasztó volt, mert amellett, hogy naponta fél6-kor keltem, 4-5 órát végig ültem a gyakorlóban, délután bejártam a fősulis óráimra, még próbáltunk este 7- fél8-ig. -.-" De megérte! Jól sikerült az előadás! :)

A második hét a tervezet írás és a tanítás mellett volt fárasztó, de élveztem, klassz volt. :) Most pedig végre, végre ŐSZI SZÜNET! :))))
Viszont dolgos hétköznapjaim még korántsem értek véget, mivel a szünetben pótolom a kimaradt előadásokat, tervezeteket írok, beadandókat készítek, és a többi. :)
Jó is, meg nem is, hogy ilyen pörgős lett az életem.

Egyik késő esti próba után, ezt írtam:
*Míly egyformák vagyunk, s mégis különbözőek.

.. hallgattam, ahogy játszottál a zongorán...
... érdekes, míg ott voltam, kevesebbszer hibáztál,
... a hangokkal játszva új dalt alkottál, improvizáltál.
Szentül hiszem, hogy az ilyen dalok lelkünket tükrözik vissza.
S ha ez tényleg így van, akkor még nem vagyok közömbös számodra.
Bár igaz, az is meglehet, gondolataid máshol jártak,
de mégis... én ültem ott az első sorban,
s te, életünk színpadán játszottad szíved dallamát.*


..és...
...nemsokára november, ami nálam a "hivatalos karácsonyra készülődés" időszak kezdete ;)
Igyekszem több kreatív ötletet megosztani. ;)
(receptek, képek, DIY, tippek, trükkök stb.)
Addig is kicsit hangolódok a Halloween-re. ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kis segítség a Halloween-ra hangolódáshoz:
    http://www.cutoutandkeep.net/projects/tag/halloween
    :) Én sok izgalmas dolgot találtam, főleg a sütiknél :) Várom a karácsonyi DIY tippjeidet is :)

    VálaszTörlés
  2. Jujjj ez jó kis oldal! Régebben én is sokszor látogattam, köszi, hogy eszembe juttattad! ;) :)
    Igyekszem felnőni a DIY-es feladathoz! :P ;) ...remélem időm is lesz rá :S :D

    VálaszTörlés