PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Halloween :[ (<-- ez egy denevér akart lenni ;D )

2011. október 31., hétfő

Halloween :[ (<-- ez egy denevér akart lenni ;D )

Október utolsó napja van...úgy rohan az élet! Mégcsak nemrég kezdődött az iskola, még alig fejeztem be a 2 hetes gyakorlatot, még alig beszélgettem a csoporttársakkal, és jövő héten itt a gólyabál... és nemsokára dec.16.-a :| (fontos dátum,mert eddig lehet leadni a nyilatkozatot arról, hogy mi lesz a szakdolgozatom témája. ) Te jó ég! :| Szárnyra kapott az idő, és csak repül és repül, vissza se néz, a ma már tegnappá vált, fakó emlékké, melyeket csak én, te, mi őrzünk szívünkben.

Idén nem kerítettem nagy feneket Halloween-nek. Délelőtt a városban rohangáltam, délután pótoltam a nev.törit -.-", közben  meg valami "Soha többé Halloweent" c. filmet néztem. XD Tavaj faragtam töklámpást is:
 


Gondolataim a karácsonyi dekoráción járnak..meg azon, hogy a megmaradt süthető gyurma készletem hogyan is hasznosíthatnám. :)

Addig is egy kis november, pontosabban novemberi falinaptár
ITT



Ohh, ohh és egy kis nézni való: ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése