PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Angyalkázás ^^

2011. november 12., szombat

Angyalkázás ^^

Ma kaptam meg Nóritól annak a lánynak a nevét, címét, akinek én fogok készíteni karácsonyi ajándékot. Juhujj de izgatott vagyok :D ...már javában tervezgetem, hogy mit is fogok készíteni ill. küldeni. Természetesen mindenzt teljes titoktartásban teszem. :P :)
De ígérem, miután célbaért a csomag, megmutatom mit is kézműveskedtem. ^^
Remélem mindent sikerül szépen kiviteleznem, és a megajándékozottam is örülni fog.Mivel ő -a szememben- profi kézműves, így aggódok, egy icipicit, hogy mit fog szólni az ajándékomhoz. De mindent beleadok, szívemet, lelkemet, az összes kézügyességemet. ^^ :)

Csoporton belül és készülünk egymás megajándékozására, a tavaji hagyományokat követve. :) Ha minden igaz szerdán húzzuk ki a neveket. :)


Képecskék a "2010-es karácsonyunkról" ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése