PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Gólyabál 2011

2011. november 10., csütörtök

Gólyabál 2011

Tegnap 3. gólyabálunkat ünnepelhettük meg az EJF-en. Előtte a koliban "alapoztunk", készülődtünk, frizurázkodtunk. Anna fodrászát én "alakítottam" :D amatőr létemre jó lett a végeredmény. :)
Nagyon jó volt a hangulat, hajnalig roptuk a táncot, fájt a lábunk, volt is nagy jajjgatás hazafelé. :D 3 óra után indultunk vissza a koliba, gyors öltözés, cipőcsere, és go vasút. Fél 5-re értem haza, csak annyi erőm volt, hogy gyorsan átöltözzek pizsibe és go alusz. :) 10 előtt sikerült felébrednem, így még beértem a délben kezdődő órámra. :)
Összességében: jó is volt meg nem is...az indoklást nem részleteném.
ohh: a tegnapi gólyabálra MA érkezett meg a ruhám, gratula a szállítóknak! :@ Egyébként  nagyon csinos, jól áll, pont a méretem. Csak az a baj, hogy egy ideig biztosan nem lesz hova felvennem, így most szépen vállfára akasztom és elteszem a szekrénybe.... *sóhaj*


Csak a koliban fotóztunk, íme néhány kép :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése