PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Egy-két apró gondolat :)

2011. november 4., péntek

Egy-két apró gondolat :)

A tegnapi nap nagyon jó volt! :) Annát elvinni a műszaki könyvtárába egy élmény volt. :P :D XD ...és még csak nem is túlzok. Gólyabálra készülődtünk, kiegészítők után jártuk az üzleteket több kevesebb sikerrel. Ha minden igaz, jövő héten megérkezik a ruhám. *-* Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy fog állni. Őszintén bevallom nem nagyon bízok az internetes áruházakban, de maga a ruha és az ára is csábító volt. :)
Még csütörtökön sikerült befejeznem az ó-i átmenet beadandót, Olcsival lekonzultáltuk a nev.töri beadandó utolsó simításait, a 2 negyedikes kislánynak megírtam az emlékkönyvét, a nyelvt.tanítás referátumomhoz is találtam anyagot. (y)
Nemrég fejeztem be egy rajztanítás tervezetet, később pedig elkísérem Annát (megint) a könyvtárba, csak most nem Bajára. :) *stréééber* :D

2 megjegyzés:

  1. Lemaradtam, milyen ruhát vettél? :O Nagyon kíváncsi vagyok... :)

    VálaszTörlés
  2. Innen és ezt rendeltem: http://www.bonprix.hu/bh/offer.htm?pr=66633&reko=o
    ... már várom nagyon ^^

    VálaszTörlés