PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Angyalok, hópelyhek, ajándékok, miegymás :)

2011. december 11., vasárnap

Angyalok, hópelyhek, ajándékok, miegymás :)

A héten Krisztinek nagyon rossz kedve volt, ezért gondoltam meglepem egy " Gondolatlekvárral" :) Több helyen olvastam róla..nos az én változatom ilyen lett :)
Ezúton szeretném tájékoztatni a kedves csoporttársakat, hogy a karácsonyi ajándékozás keretén belül NEM Kriszti nevét húztam! Ez az ajándék szimpla kedvesség , nem kötődik a karácsonyi ünnepkörhöz! ... és mielőtt újabb pletykák kapnának szárnyra, OTT LESZEK csütörtökön a csoportbulin, nem kell külön megkeresnetek azt a személyt, aki a nevemet húzta, és nem kell "tájékoztatnotok", hogy "mi a helyzet"!!!!!!!! Köszöntem! ;) Akinek nem inge, ne vegye magára!!!!!!!!!



A hétvégén ezzel a koszorúval is kész lettem;  mondhatni DIY projekt. ;) Fűzfavesszőkből fontam a koszorút, (mű) fenyőággal, szalaggal, gömbökkel és saját készítésű hóemberrel díszítettem. Remélem örülni fog a megajándékozottam...  :)



Angyalok és hópelyhek esti fényben. ^^ A szobámból nézve és kintről  is igen mutatós, hangulatos.

Már korábban említettem, hogy kipróbáltam 2 új süteményreceptet, egy mazsolásat és egy gyömbéres-mézeset. Róluk egy másik bejegyzésben mesélek majd... igaz, képek hiányában, mert mire oda jutottam volna, hogy lefényképezzem, addigra mind elfogyott. o.O :D
További kellemes készülődést és hangulatos ünnepvárást kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése