PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Boldogabb hétfőt! ;)

2012. március 26., hétfő

Boldogabb hétfőt! ;)

Eléggé zűrösen indult ez a hét... az óraátállítás teljesen kikészít. Reggel majdnem sikerült lekésnem a vonatot, jócskán elaludtam.
Ez az egész napomra rányomta a bélyegét...

Elég korán hazérkeztem, -((, mivel, amikor gyakorlaton vagyunk, legálisan lóghatunk az összes óráról, beleértve a délutániakat is. :P ))-
gyorsan nekiálltam ebédet főzni. :3
A délután későbbi részében, mint, akit álomporral szórtak le, aludtam egy nagyot. o.O Most pedig tervezetet kellene írnom...hátőő... már elkezdtem :D Viszont ezt legalább csak szerdára kell leadnom.

Szerdán, délután bementem a matekfaktra, legalább készült néhány kép a csoport egy részéről. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése