PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Tavaszi szünet, húsvét, egyebek

2012. április 15., vasárnap

Tavaszi szünet, húsvét, egyebek

Szépen lassan haladunk a félév vége felé, ez a hét szüneteléssel telt el. Igyekeztem utolérni magam a munkában, pótoltam a gyakorlat miatt kimaradt tananyagokat, referátumot írtam differenciáló pedagógiára, megírtam egy matek tervezetet, begépeltem gyermekirodalomra " A kiss Mukk története" című ref.-ot, összeállítottam a névtan dolimhoz szükséges kérdőíveket ki is nyomtattam 100 (!) példányban. Néha úgy érzem az EJF a sírba visz anyagilag (is), minden csoporttársam rengeteget költ nyomtatásra, fénymásolásra. Holnaptól ismét suli, a héten Csáth Géza előadásra megyünk a műszakira + szerdán diáknap. :D

A húsvét szépen telt el, egyaránt megünnepeltük egyházi és világi felfogásban is. :) Hála az égnek a locsolók kölnivel érkeztek és nem szódás üveggel. :P

Tegnap megint nekiálltam olvasni a meséket, amik gyermekirodalomra kellenek. Oscar Wilde- Az önző óriás...hmm.. szép mese...de miért nem happy end a vége??? Klassz kis kötetben kaptam kézhez, sok szép mesével, de szinte az összes halállal/ rossz dolgokkal zárul. O.o

Viszont a kis herceget mindenkinek felírnám receptre! ^^ Persze itt sem a boldog vég jellemző, de annyira magával ragadnak a szavak, mondatok, hogy le se lehet tenni. Szóval tessék elolvasni! ;)


 ...és még valami: Annyira tetszenek az ilyen színes hajvégek! ^^ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése