PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Lassan...

2014. október 2., csütörtök

Lassan...


...összegyűlt minden alapanyag, amiből szándékom szerint koszorút szerettem volna készíteni. Egyik nap vékony, nyár illatú fűzfavesszőket gyűjtöttem a közeli folyó mentén. Másik nap roppanós falevelek között lépdelve délutáni vadgesztenyék gurultak hol a zsebembe, hol a kosaramba.Velem jött még néhány kedves, illedelmes, kalapos makkocska is, szárazz gally, no meg őszüket megélő falevelek, bár azok máshol kaptak megillető helyet. S majd a helyi, kincsesdobozkának beillő üvegboltban színpompás narancs levelekre leltem, s kicsit messzebb a Kik-ben bíbor-bordó tölgylevelekre.

 

 Legelőször erős drótból alapot készítettem, erre tekertem, fontam a hajlékony gallyakat, míg el nem fogytak. Közben igazgattam, formáltam. Végül ragasztópisztollyal kerültek rá az őszi kincsek.

S hogy a kis asztal se árválkodjon oly dísztelenül, hát csentem oda is mindenfélét.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése