PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Tanulás és türelem

2013. december 9., hétfő

Tanulás és türelem

Hogy mit is tanultam a mai orvoslátogatásból? Türelmet, sok sok türelmet és hogy a sorszámon lévő adatok tájékoztató jellegűek és nem elég, ha sorszámot kérek, kellene még időpont is...de türelmesen kivártam mindent, a hosszú sorokat, a recept írást és kiváltást... Eközben azon gondolkodtam, hogy talán az idei képeslapokat én magam is elkészíthetném (bár nem hiszem, hogy mindenki örülne neki ill. esztétikusnak találná).
Tegnap meggyújtottuk a 2. gyertyát is, ennek örömére mézes kekszet (nem mézeskalácsot) sütöttem. A neten találtam a receptet, s miközben elkészítettem megtanultam, hogy a leírt hozzávalókon kívül tegyek bele sütőport, fahéj helyett ill. mellett mézeskalács-fűszerkeveréket; valamint, hogy vastagabbra hagyjam a tésztát, mielőtt formákat szaggatnék belőle. De az is igaz, hogy szerintem ez az alapanyag alkalmas mézeskalácsház készítésére ill. karácsonyfára való sütemények készítésére, mivel az igencsak  kemény kekszek alkalmasak lehetnek ezekre a feladatokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése